УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Безбар’єрний доступ: коли підтримка — не виняток, а правило

Безбар’єрний доступ: коли підтримка — не виняток, а правило

Безбар’єрний доступ: коли підтримка — не виняток, а правило

До Світловодського відділу Центрально-південного міжрегіонального управління ДМС звернулася 61-річна жінка для обміну паспорта у формі книжечки на ID-картку. Через те, що своєчасно, у 45 років, не було вклеєно фото, документ став недійсним.

Світлана Станіславівна є особою з інвалідністю, тож комфортне та доступне обслуговування було особливо важливим. Фахівці відділу міграційної служби допомогли швидко й без зайвих труднощів оформити нову ID-картку, приділивши максимум уваги.

Для оформлення нового паспорта в такому випадку необхідно подати паспорт громадянина України, що підлягає обміну, квитанцію про сплату адміністративного збору та за наявності документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та в паспорт (свідоцтво про шлюб, реєстраційний номер облікової картки платника податків).

У підрозділах міграційної служби прагнемо, щоб кожна людина — незалежно від віку, стану здоров’я чи життєвих обставин — могла реалізувати своє право на якісні адміністративні послуги.

Центрально-південне міжрегіональне управління ДМС