УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

В Чернівцях говорили про діалог, як спосіб розв’язання конфліктів

В Чернівцях говорили про діалог, як спосіб розв’язання конфліктів

В Чернівцях говорили про діалог, як спосіб розв’язання конфліктів

В умовах війни, загальної суспільної втоми та глибокої психологічної травми тих, хто зазнав жахіть окупації чи мав досвід перебування на лінії зіткнення, ризик виникнення гострих конфліктних ситуацій надзвичайно високий. Державні службовці, які надають адміністративні послуги та щодня спілкуються з сотнями людей, повинні володіти навичками соціального діалогу та мати практичний досвід розв’язання суперечок.

Як правильно спілкуватися з людьми,  котрі з різних причин виходять за рамки комунікаційної норми, проявляють агресію й неготовність до спілкування, які знання необхідні для успішного розв’язання колективних трудових спорів та захисту соціально-трудових відносин – про ці та інші питання йшлося під час дистанційного навчання «Діалог, як підхід до вирішення чутливих питань, розв’язання конфліктів», що відбулося на базі Чернівецького регіонального центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій.

Серед учасників навчання були працівники УДМС в Чернівецькій області, які безпосередньо здійснюють прийом громадян та в процесі роботи постійно спілкуються з різними групами населення. Слухачі курсу мали змогу не лише задати викладачам практичні запитання, а й поділитися власним досвідом успішної конфліктної комунікації.

Управління ДМС у Чернівецькій області