Працівники Міграційної служби дбають про те, щоб якість обслуговування була не тільки прискореною, а й людяною

Одним із завдань Міграційної служби є надання громадянам якісних адміністративних послуг, у тому числі забезпечення їх доступності в рамках реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні.
Так, 5 червня працівники Відділу №8 у м. Кривому Розі ГУ ДМС у Дніпропетровській області надали адміністративну послугу з оформлення нового паспорта громадянина України у формі картки, у зв’язку з закінченням строку дії попереднього, заявниці з обмеженими можливостями.
Завдяки тому, що будівля в якій знаходиться відділ, обладнана пандусом та добре облаштована, особи з інвалідністю, які пересуваються на інвалідному візочку, мають можливість безперешкодно отримати адміністративну послугу.
Досвідченими міграційниками вже розроблений та впроваджений особливий алгоритм дій для прискореного надання адміністративних послуг людям з обмеженими можливостями. Саме тому послугу було надано у найкоротший термін і найближчим часом громадянка України матиме можливість звернутись до державних органів у питанні переоформлення документів по інвалідності.
Принагідно нагадуємо, щоб оформити документи людині, яка через стан здоров'я не може пересуватись самостійно, необхідно звернутись до відділу ДМС (самостійно чи через законного представника) за місцем проживання.
Головне управління ДМС у Дніпропетровській області