Інформуємо про роботу «гарячої лінії» ГУ ДМС у Донецькій області

Інформуємо мешканців Донеччини, що робота зі зверненнями громадян незмінно знаходиться у полі зору керівництва ГУ ДМС України у Донецькій області та є одним з пріоритетів у її діяльності.
Функціонування телефонної «гарячої лінії» відбувається задля встановлення додаткових гарантій права громадян на звернення з питань, що належать до компетенції ДМС, проведення роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом громадян, згідно з порядком, який визначає організацію роботи телефонної «гарячої лінії», механізм прийняття, реєстрації, оперативного розгляду та надання відповідей на звернення, які надходять на телефонну «гарячу лінію».
Наразі ГУ ДМС України у Донецькій області здійснює прийняття телефонних дзвінків на «гарячу лінію» за номером +38 095-538-57-03. Прийняття телефонних дзвінків на телефонну «гарячу лінію» проводиться щоденно (крім вихідних: субота, неділя): понеділок, вівторок, середа, четвер: із 08.00 до 17.00 та п’ятниця: з 08.00 до 15.45.
Протягом першого півріччя 2025 року на телефон «гарячої лінії» надійшло – 1691 дзвінків. Переважна більшість дзвінків надходила від мешканців з території Донецької області – 1560 дзвінків.
Основні питання, які порушують мешканці області: оформлення паспорта громадянина України у формі картки та закордонного паспорта, вклейка фотокартки до паспорта громадянина України старого зразка, пересилка виготовлених документів по території України та за кордон, оформлення довідки про реєстрацію особи громадянином України, що робити, якщо в «Дії» не відображається місце реєстрації проживання?, графік роботи територіального підрозділу та місце його знаходження й інше.
На всі дзвінки громадян було надано відповіді згідно з компетенцією ДМС, на питання які не входять до компетенції ДМС – було вказано до яких служб потрібно звертатись та надано контактні телефони.
Також присутня низка питань, які не стосуються діяльності міграційної служби.
Звертаємо увагу отримувачів адміністративних послуг, що працівники міграційної служби завжди відкриті до комунікації з громадянами у будь-який зручний для них спосіб. Це дозволяє оперативно реагувати на ваші зауваження та істотно покращувати якість надання адміністративних послуг.
Головне управління ДМС у Донецькій області