УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Надання якісних адміністративних послуг, дотримуючись критеріїв безбар'єрності, є одним з пріоритетів…

Надання якісних адміністративних послуг, дотримуючись критеріїв безбар'єрності, є одним з пріоритетів у роботі Міграційної служби

Надання якісних адміністративних послуг, дотримуючись критеріїв безбар'єрності, є одним з пріоритетів у роботі Міграційної служби

Одним з найважливіших завдань Міграційної служби є надання громадянам якісних адміністративних послуг та забезпечення їх доступності всім категоріям громадян, які потребують особливого підходу та допомоги.

Так до Відділу №2, у м. Дніпрі ГУ ДМС у Дніпропетровській області звернулась громадянка України 1946 року народження з мало мобільної групи населення з метою оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон та найближчим часом виїхати на лікування до Європи.

Завдяки тому, що будівля в якій знаходиться відділ обладнана пандусом та кнопкою виклику працівника Міграційної служби, жінці допомогли безперешкодно дістатися до приміщення територіального підрозділу ДМС та у найкоротший термін отримати адміністративну послугу.

Надання своєчасних та якісних адміністративних послуг, дотримуючись критеріїв безбар'єрності та з урахуванням потреб мало мобільних груп населення, є одним з пріоритетів у роботі Міграційної служби.

Головне управління ДМС у Дніпропетровській області