На зв’язку із громадянами: близько 1500 дзвінків прийнято на «гарячу лінію» міграційної служби Хмельниччини

Міграційна служба Хмельниччини постійно залишається на зв’язку із громадянами та надає фахову консультативну допомогу у питаннях, які входять до компетенції служби.
Одним із видів звернень громадян, який є зручним та користується широким попитом серед мешканців та гостей області є звернення на «гарячу лінію» міграційної служби області, яка працює згідно графіку робочого часу Управління та доступна у 2-х форматах: мобільному та стаціонарному.
Відтак, за I півріччя поточного року фахівці Управління надали близько 1500 консультацій громадянам з питань, які входять до компетенції ДМС України. Не залишались без уваги від жителів й питання, що не стосувались діяльності служби, однак були вирішені в ході спілкування шляхом надання контактів відповідних організацій та установ області.
Додатково інформуємо, що згідно закону України «Про звернення громадян», мешканці краю можуть звернутись до Управління ДМС у Хмельницькій області у такий спосіб:
- надіслати письмове звернення на поштову адресу: 29001, м.Хмельницький, вул.Грушевського, 87;
- надіслати звернення на електронну пошту: km_zmi@dmsu.ua;
- скористатися електронним сервісом «Приймальня електронних звернень громадян»;
- звернутися особисто до керівництва УДМС відповідно до графіку особистого прийому;
- звернутися за консультацією у соціальній мережі “Facebook Messenger”: https://www.facebook.com/udmskhm;
- зателефонувати на «гарячу лінію» Управління за номером: (0382)65-03-06 та (093)273-85-10.
Управління ДМС у Хмельницькій області