Чіткість, відповідальність, доброчесність: в ГУ ДМС у Закарпатській області навчались, як працювати ще краще

У п’ятницю, 1 серпня, відбулося планове онлайн-навчання для начальників структурних підрозділів міграційної служби у Закарпатській області. Такі заходи є невід’ємною частиною внутрішнього професійного вдосконалення та спрямовані на підвищення якості адміністративних послуг, які надаються громадянам.
Цього разу основні акценти були розставлені на трьох ключових напрямах діяльності:
Начальник відділу юридичного забезпечення Людмила Кириленко наголосила на важливості дотримання чіткого алгоритму під час здійснення контролю над діяльністю центрів надання адміністративних послуг (ЦНАПами) та органів реєстрації місця проживання. Також вона звернула увагу на своєчасність і повноту виконання судових рішень з урахуванням усіх вимог законодавства.
Начальник відділу документального забезпечення Оксана Бокоч зосередила увагу на нормах роботи з документами відповідно до інструкції з діловодства. Окремо вона підкреслила обов’язковість дотримання встановлених термінів розгляду звернень громадян.
Про дотримання принципів доброчесності у роботі служби нагадала завідувач сектору з питань запобігання та виявлення корупції Вікторія Пантьо. Вона окреслила основні елементи формування політики нульової толерантності до корупційних проявів серед працівників, наголосивши, що ефективна боротьба з цим явищем можлива лише за умови повного розуміння відповідальності кожним працівником.
Подібні навчання мають регулярний характер та спрямовані на покращення внутрішньої взаємодії між усіма ланками міграційної служби. Водночас головна мета таких заходів — забезпечити високий стандарт надання адміністративних послуг для кожного громадянина.
Головне управління ДМС у Закарпатській області