Безбар’єрна комунікація з відвідувачами міграційної служби

Дієва комунікація з отримувачами адміністративних послуг є важливою складовою результативної роботи всіх структурних і територіальних підрозділів та в цілому Управління ДМС у Чернівецькій області.
Нагадаємо, буковинці, гості нашого краю, іноземці та особи без громадянства можуть звертатися для отримання необхідної інформації через різні канали комунікації. Серед них:
- «Гаряча лінія» УДМС у Чернівецькій області: 0372-55-04-61;
- звернення поштою на адресу: 58000, м. Чернівці, вул. Шептицького, 25;
- Приймальня електронних звернень громадян;
- месенджер сторінки УДМС у Чернівецькій області у соціальній мережі «Фейсбук»;
- електронна скринька для отримання інформації щодо стану оформлення документів» УДМС у Чернівецькій області: cv_zg@dmsu.gov.ua.
Окрім того, ви можете залишити свої відгуки щодо якості послуг, які надаються ДМС та щодо якості роботи телефонних «гарячих ліній» апарату ДМС та територіальних органів ДМС через відповідні сервіси «Громадське опитування», доступні за посиланнями:
Також нагадуємо, що для отримання консультацій отримувачі адміністративних послуг можуть напряму звертатися до керівників Управління ДМС у Чернівецькій області, які здійснюють у визначені дні особистий прийом громадян, а також – консультують громадян телефоном.
Додаткові контакти структурних та територіальних підрозділів Управління можна знайти на сторінці УДМС у Чернівецькій області.
Нагадуємо, що в рамках забезпечення цифрової безбар’єрності та доступності інформації, що оприлюднюється на офіційних веб-сайтах центральних органів виконавчої влади, сайт ДМС України має опцію відключення кольорів зі збереженням чорно-білого формату для створення контрасту та зміни розміру шрифту. Така адаптивність електронного ресурсу дозволяє долучати до числа відвідувачів людей, які мають порушення зорової чи когнітивної функції.
Управління ДМС у Чернівецькій області