Вдосконалюємо комунікацію: працівники ЦПМУ ДМС відпрацьовують навички спілкування без конфліктів

У Центрально-південному міжрегіональному управлінні ДМС відбулася серія тренінгів «Управління конфліктами. Розв’язання конфліктних ситуацій». Учасниками стали працівники, які здійснюють прийом громадян та працюють щодня у команді.
Разом із внутрішнім тренером Наталею Озеран відпрацювали:
- як уникати конфліктів у спілкуванні з громадянами та знаходити рішення у складних ситуаціях;
- які слова допомагають налагодити діалог, а які можуть його загострити;
- як будувати доброзичливі стосунки в колективі та вирішувати суперечки між колегами.
Працівники розігрували типові приклади — від складних діалогів із відвідувачами до непорозумінь усередині колективу. Кожну ситуацію обговорювали: що спровокувало конфлікт і які кроки допомагають його розв’язати. Такий практичний підхід дав можливість не лише почути поради, а й одразу відпрацювати їх на практиці.
Завдяки цим тренінгам міграційники зможуть ще краще реагувати на складні ситуації, швидше знаходити спільну мову та створювати комфортну атмосферу як для громадян, так і в колективі. Працюємо, щоб кожне звернення до підрозділів ЦПМУ ДМС було простим, спокійним і результативним.
Центрально-південне міжрегіональне управління ДМС