Сокирянах та Кельменцях говорили про безбар’єрність з представниками громадського сектору

З директором християнського центру «Емануїл» Василем Василінко співробітники Сокирянського відділу УДМС у Чернівецькій області знайомі не перший рік. Від початку повномасштабного вторгнення центр прийняв у своїх стінах загалом понад 3,5 тисячі наших співгромадян, які тікали від окупації та обстрілів. Багатьом з них були необхідні паспортні послуги, адже чимало людей виїздили, не встигнувши забрати документи, пошкодивши їх або втративши у дорозі. Ставалося й так, що отримувачі послуг з оформлення паспортних документів за станом здоров’я не мали змоги відвідати підрозділ міграційної служби самостійно. Тож співробітники організовували виїзний прийом для оформлення та видачі паспортних документів за місцем фактичного перебування заявників.
Такий підхід дозволяє на практиці реалізовувати принципи безбар’єрності, в основі яких щонайперше інтереси кожної конкретної людини, увага до особливих потреб та повага до її почуття гідності, - каже начальниця Сокирянського відділу УДМС у Чернівецькій області Наталя Бунтило-Мазурик. Під час зустрічі з керівником релігійної організації вона довела інформацію щодо графіку роботи підрозділу, порядку отримання паспортних послуг та видачі готових документів, проведення процедури встановлення особи, забезпечення доступності Сокирянського відділу УДМС у Чернівецькій області для осіб з порушеннями рухової функції, щонайперше для тих, хто пересувається на кріслі колісному.
Не менш змістовною була й зустріч начальника Кельменецького вілдділу Анатолія Гончара з керівниками громадських організацій, що опікуються людьми з інвалідністю – головою Кельменецької районної організації інвалідів ВО «Союз організації інвалідів України» Антоніною Адащук та головою ГО «Чорнобильці Кельменеччини» Олександром Рудим. Представники громадського сектору Дністровського району озвучили керівнику тер-підрозділу УДМС свої побажання щодо організації прийому громадян, які мають інвалідність. У відповідь представник міграційної служби заявив про забезпечення працівниками міграційної служби високих комунікаційних стандартів під час надання адмін-послуг відвідувачам з особливими потребами.
Учасники зустрічі домовилися про подальшу комунікацію, що дозволить надавати дієву адресну допомогу людям з інвалідністю та оператвно враховувати їхні побажання щодо організації прийому громадян.
Управління ДМС у Чернівецькій області