Без перешкод і з турботою: приклад людяності від працівників ДМС
«Я вперше оформлювала ID-картку самостійно та дуже хвилювалася, однак працівники підрозділу допомогли заповнити документи, усе пояснили спокійно та уважно. Було приємно відчути, що до мене ставляться з розумінням та повагою»,- прокоментувала свій візит до Білогірського сектору Ніна Костянтинівна, яка має порушення зору.
Жінка звернулась до працівників підрозділу для оформлення нового біометричного документа в зв’язку із втратою своєї паспортної «книжечки» зразка 1994 року. Фахівці підрозділу надали заявниці адміністративну послугу та запросили її відвідати підрозділ ще раз вже для отримання виготовленого документа.
Безбар’єрність – це не просто слово… Це щоденна робота працівників служби спрямована на те, щоб кожен відвідувач отримував послуги зручно, гідно й без перешкод!



