УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

В Чернівцях навчалися травмо-орієнтованій та безбар’єрній комунікації з людьми, що пережили полон

В Чернівцях навчалися травмо-орієнтованій та безбар’єрній комунікації з людьми, що пережили полон

В Чернівцях навчалися травмо-орієнтованій та безбар’єрній комунікації з людьми, що пережили полон

Лікар-психолог Обласного комунального некомерційного підприємства "Чернівецький обласний госпіталь ветеранів війни" Тетяна Аніщенко провела для працівників УДМС у Чернівецькій області навчання  у  режимі онлайн на тему «Травмо-орієнтована та безбар’єрна комунікація. Практичні поради надавачам адміністративних послуг у спілкуванні з ветеранами та членами їхніх родин».

Співробітники міграційної служби, які щодня надають відвідувачам адміністративні послуги, набули розуміння, як досвід служби у війську, участь у бойових діях чи перебування в полоні можуть впливати на емоційний стан людини, її реакції та сприйняття навколишнього середовища.

«Міграційна служба належить до тих базових державних структур, які забезпечують відвідувачам, що мали досвід війни, процес поступового відновлення на багатьох рівнях – психологічному, медичному, юридичному, соціальному, фінансовому тощо, –  зауважила спікерка, – Людина отримує усвідомлення, що у своїй країні вона важлива, нею опікуються, її потреби задовольняються. Й тоді травматизуючий досвід поступово замінює почуття безпеки».

Які види травми треба розрізняти, як правильно спілкуватися з людьми, що мали досвід полону, яких стереотипів, некоректних дій, запитань та фраз необхідно уникати, як транслювати поважливе ставлення, в тому  числі у невербальний спосіб, не зазіхати на чужі кордони, зберігати терпіння та спокій навіть у нестандартних ситуаціях – ці та інші питання обговорювалися під час вебінару.

Управління ДМС у Чернівецькій області