Консультації - невід'ємна складова у роботі міграційної служби Кіровоградщини

Консультації - невід'ємна складова у роботі міграційної служби Кіровоградщини

Комунікація та налагодження ефективного зворотнього зв'язку з громадянами, які звертаються за отриманням адміністративних послуг, невід'ємна частина роботи Управління ДМС у Кіровоградській області.

Нині консультацію можна отримати телефоном "гарячої лінії", у Facebook, Skype та під час особистого прийому. У такі способи в Управлінні було надано 3334 консультацій, роз'яснень тощо. Окрім того, письмово до Управління звернулось 450 осіб.

Найбільшим попитом, звісно, продовжують користуватись телефонні роз'яснення, однак за останній рік набирає популярності і зручний спосіб листування он-лайн у соціальний мережі.

Управління ДМС у Кіровоградській області