Ефективно комунікувати з отримувачами адміністративних послуг навчали в Черкасах
Як побудувати ефективну комунікацію з громадянами навчали керівників територіальних підрозділів в Управлінні ДМС України в Черкаській області. Тренінг підготували та провели внутрішній тренер Управління Наталія Озеран та завідувач сектору стандартів роботи та контролю якості Ольга Ткаченко.
Оскільки міграційна служба надає адміністративні послуги, учасники тренінгу розглянули стандарти надання цих послуг та критерії оцінювання, викладені у презентації.
Комунікація є невід’ємною складовою роботи кожного міграційника. Адже попри дотримання алгоритму дій, скажімо, під час оформлення біометричних документів, працівники міграційної служби спілкуються з громадянами, взаємодіють, дослухаються до їхньої думки. А от рівень ефективності свого спілкування учасники тренінгової групи мали змогу визначити після проходження спеціального тесту.
Навчались навіть за допомогою гри. Завдяки інтерактивному методу, використаному у тренінзі, учасники ефективніше взаємодіяли між собою та показували власну активність. «Наша аудиторія – це люди, для яких ми працюємо. Громадська думка залежить від якості діяльності міграційної служби та взаємодії працівник − громадянин. Дуже важливо відкрито комунікувати з кожним, адже від цього залежить рівень довіри до нас» − зазначив начальник УДМС України в Черкаській області І. В. Шапран.
Управління ДМС у Черкаській області