Якість надання адмінпослуг обговорили в УДМС України в Черкаській області

Якість надання адмінпослуг обговорили в УДМС України в Черкаській області

Якість надання адмінпослуг обговорили в УДМС України в Черкаській області

Із керівниками територіальних підрозділів УДМС України в Черкаській області провели заняття на тему «Адміністративні послуги: стандарти надання та критерії оцінювання». Основний меседж заходу – значення стандартних операційних процедур (СОП) у якісній організації діяльності Управління.

Саме якісне надання адміністративних послуг залишається головним аспектом роботи міграційної служби області. Функцію постійного контролю та моніторингу за цим показником покладено на сектор стандартів роботи та контролю якості Управління, які періодично проводять роз’яснювальну роботу з працівниками щодо дотримання вимог СОП. Разом із цим, оцінюють якість діяльності підрозділу міграційної служби за встановленими критеріями.

Інформацію про СОП, якими керується міграційна служба під час надання адміністративних послуг, працівники сектору стандартів роботи та контролю якості візуально презентували присутнім, адже наочність сприяє кращому розумінню, аналізу та осмисленню.

Учасникам заходу наголошено, що реагувати на критику, зауваження, пропозиції чи то пак прохання – надважливо, щоб досягти консенсусу в роботі з громадянами, які тільки планують або вже отримали адміністративні послуги у міграційній службі. СОП тільки спрямовують дії працівників Управління, визначають їх послідовність та логічність, але дотримання їх це, насамперед, розуміння та сприйняття поетапного алгоритму дій, який у подальшому і впливатиме на критерій «якості» у наданні адміністративних послуг.

Управління ДМС у Черкаській області