УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Зміна підходу до організації прийому громадян – ключова задача, яка наразі стоїть перед міграційниками

Зміна підходу до організації прийому громадян – ключова задача, яка наразі стоїть перед міграційниками

Зміна підходу до організації прийому громадян – ключова задача, яка наразі стоїть перед міграційниками

На цьому на робочій нараді для керівників структурних та територіальних  підрозділів Управління наголосив начальник УДМС України в Запорізькій області Олександр Харіна.

Керівник Управління зазначив, що покращення умов надання послуг громадянам – основа роботи міграційної служби. Для їх удосконалення потрібно змінювати підхід до організації роботи підрозділів. Цей процес має включати переформатування приміщень, де здійснюється прийом громадян, відхід від «кабінетної» роботи керівників, універсальність та взаємозамінність  працівників секторів оформлення документів, відкритість та прозорість роботи на всіх рівнях.

Під час наради також були  розглянуті результати планової перевірки центральним апаратом окремих питань діяльності структурних та територіальних підрозділів Управління та проаналізовано їх роботу відповідно до робочих стандартів та якості надання адміністративних послуг.

Управління ДМС у Запорізькій області