Із робочим візитом відвідано ще один терпідрозділ міграційної служби Черкащини

Із робочим візитом відвідано ще один терпідрозділ міграційної служби Черкащини

Корсунь-Шевченківський районний відділ УДМС України в Черкаській області із робочим візитом відвідав начальник Управління І. В. Шапран. Чергова поїздка до територіального підрозділу зумовлена дослідженням рівня задоволеності громадян якістю адміністративних послуг, наданих міграційною службою.

Робочий день районного відділу досить насичений. Відвідувачі задоволені зручним графіком роботи підрозділу, адже у переважної більшості корсунчан субота – вихідний, тому мають змогу подати заяву на оформлення біометричного документа чи отримати вже готовий паспорт, проконсультуватись з приводу документування іноземця, дозволеного терміну перебування в України чи його продовження. На тиждень кількість годин прийому суб’єктів звернень становить 40 годин.

Попереднім записом до електронної черги користуються здебільшого ті, хто завчасно планує обмін паспорта-книжечки на ID-картку або ж оформлення закордонного паспорта. Інші в порядку «живої» черги отримують бажану послугу, адже в Корсунь-Шевченківському РВ впроваджена спрощена система електронної черги, тому можливий як попередній запис, так і «жива» черга.

Начальник УДМС України в Черкаській області І. В. Шапран зауважив, що потрібно постійно прагнути до покращення якості надання адміністративних послуг, які надаються Державною міграційною службою України, адже кожен житель України хоча б раз у житті звертався до міграційної служби за послугами або потребуватиме цього в майбутньому. Важливо, щоб територіальні підрозділи УДМС України в Черкаській області відповідали основним критеріям оцінки якості адміністративних послуг, таких як результативність, своєчасність, доступність, професійність, компетентність, привітність та зручність.

Управління ДМС у Черкаській області