УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

У Львівській області проведено зустріч керівника міграційної служби Львівщини з працівниками районних…

У Львівській області проведено зустріч керівника міграційної служби Львівщини з працівниками районних адміністрацій міста Львова щодо реєстрації місця проживання

У Львівській області проведено зустріч керівника міграційної служби Львівщини з працівниками районних адміністрацій міста Львова щодо реєстрації місця проживання

16 квітня перший заступник начальника ГУДМС у Львівській області Іваночко Іванна Романівна провела зустріч з працівниками районних адміністрацій міста Львова щодо вирішення проблемних питань, які виникають при реєстрації місця проживання.

В ході зустрічі сторони обговорили питання щодо реєстрації за місцем проживання новонароджених та малолітніх дітей, громадян України та іноземних громадян, а також розглянули питання щодо переліку документів, які потрібні для того, щоб оформити реєстрацію та зняття з реєстрації.

Слід зазначити, що людині, яка переїхала на нове місце дається 30 календарних днів на те, щоб зареєструватися. У разі порушення терміну, відповідно до Кодексу про адміністративні правопорушення, при зверненні фізичної особи для реєстрації місця проживання складається адміністративний протокол, за результатом розгляду якого виноситься попередження або накладається адміністративний штраф.

Існує можливість реєстрації з одночасним зняттям з реєстрації за попередньою адресою. Тобто, при переїзді, особа може звернутися до  відповідного органу реєстрації за новим місцем проживання і подати заяву. Там зроблять обидві операції - знімуть з реєстрації за попереднім місцем проживання і зареєструють за новим. А місцевий орган влади за попереднім місцем проживання буде повідомлено про те, що дана особа там більше не проживає.

Що стосується тривалості самих процедур, то закон чітко встановлює, що всі формальності повинні відбуватися в день звернення.

Зараз в Україні перейменовується велика кількість населених пунктів і вулиць. Відповідно, у багатьох громадян змінюються адреси. Вони можуть за бажанням проставити в паспортах нові штампи. Для цього необхідно звернутися до відповідного органу реєстрації та змінити інформацію в паспорті.

Нагадуємо, що відповідно до Закону України від 10 грудня 2015 року №888-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» з 04 квітня 2016 року повноваження у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб делеговано органам місцевого самоврядування як органам реєстрації, що здійснюють реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб на території відповідної адміністративно – територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної сільської, селищної або міської ради.

Головне управління ДМС у Львівській області