Фахівці міграційної служби проконсультували працівників ЦНАПу з приводу роботи електронних сервісів

24 квітня 2019 року співробітники Оболонського районного відділу Центрального міжрегіонального управління у м. Києві та Київській області з метою покращення рівня поінформованості громадян з питань, що належать до компетенції міграційної служби, провели круглий стіл з керівництвом та працівниками Центру надання адміністративних послуг Оболонської РДА в м. Києві.
На засіданні говорили про електронні сервіси Державної міграційної служби України. Особливу увагу було приділено сервісам щодо використання роздрукованого QR-коду під час внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру та онлайн-сервісу #ДМС_БОТ – інтерактивного консультанта міграційної служби.
Міграційники пояснили колегам принцип роботи чат-бота, наголосивши на перевагах таких сервісів для заявників послуг. Адже відтепер отримати консультацію з оформлення біометричних документів та скористатися офіційними електронними сервісами міграційної служби можна, навіть не виходячи з дому чи не залишаючи свого робочого місця. Усю необхідну інформацію громадяни можуть отримати в інтерактивному режимі – у популярних месенджерах Viber та Telegram.
Фахівці з Оболонського РВ ЦМУ надали матеріали щодо електронних сервісів ДМС для розміщення на інформаційних стендах Центру надання адміністративних послуг.
Центральне міжрегіональне управління ДМС у м. Києві та Київській області