Підвищення якості надання адміністративних послуг – пріоритет роботи міграційної служби

Підвищення якості надання адміністративних послуг – пріоритет роботи міграційної служби

Підвищення якості надання адміністративних послуг – пріоритет роботи міграційної служби

Саме на цьому сьогодні, 3 травня, під час робочої наради для керівників структурних та територіальних  підрозділів Управління наголосив начальник УДМС України в Запорізькій області Олександр Харіна.

Керівник Управління ще раз звернув увагу співробітників, що пріоритетом роботи служби є якість та покращення умов надання послуг громадянам. Зосередив увагу присутніх, що Управлінням щомісяця проводиться аналітика щодо результатів роботи територіальних підрозділів.

Було наголошено на обов’язковому дотриманні працівниками етики державних службовців, відкритості і прозорості роботи на всіх рівнях. Торкнулися  питань протидії корупції у службі.

Заступник начальника – начальник відділу у справах іноземців та осіб без громадянства Управління Михайло Тихонський нагадав, що в області тривають цільові профілактичні заходи «Мігрант». Зупинився на проблемних питаннях, які виникають в ході реалізації практичної фази заходів, наголосив на обов’язковій взаємодії з органами поліції.

Під час наради також були розглянуті питання організації роботи з іноземцями та особами без громадянства:  запровадження нових модулів підсистеми «Облік іноземців та біженців»; процедура оформлення біометричних посвідок на тимчасове та постійне проживання; деякі питання імміграційної роботи.

Управління ДМС у Запорізькій області