У територіальних відділах Міграційної служби на Київщині встановлюють додаткові робочі станції з оформлення і видачі паспортів
Це дозволить приймати більшу кількість людей одночасно, а відтак і скоротити черги.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням якості надання адміністративних послуг ДМС для населення. Найзатребуванішими послугами в усі часи залишаються оформлення паспортів громадянина України: внутрішнього і закордонного. Тож з метою уникнення черг, був проведений аналіз завантаженості територіальних підрозділів ЦМУ ДМС у м. Києві та Київській області, який дав змогу оцінити, які відділи в першу чергу потребують додаткового оснащення.
Зараз для зручності громадян вони обладнуються додатковими автоматизованими робочими станціями для оформлення і видачі біометричних документів. Це дасть змогу розвантажити роботу підрозділів, щоб пришвидшити процес отримання громадянами своїх паспортів.
18 липня 2019 року додаткові станції були встановлені в Ірпінському міському відділі. Тож мешканці Ірпеня вже можуть оцінити зміни на краще.
Нагадуємо, що подати документи для оформлення паспорта громадянина України у вигляді ID-картки вперше можна у територіальному підрозділі міграційної служби за місцем реєстрації. Натомість, закордонний паспорт Ви можете оформити у будь-якому зручному для Вас відділі. Запрошуємо усіх охочих скористатися нашими адміністративними послугами. Ми працюємо для Вас!
Центральне міжрегіональне управління ДМС у м. Києві та Київській області