Консультування громадян у територіальних підрозділах служби має бути на найвищому рівні

Консультування громадян у територіальних підрозділах служби має бути на найвищому рівні

Консультування громадян у територіальних підрозділах служби має бути на найвищому рівні

На цьому, 8 серпня, на робочій нараді  для керівників структурних та територіальних  підрозділів Управління, наголосив начальник УДМС України в Запорізькій області Олександр Харіна.

Керівник Управління ще раз звернув увагу співробітників, що пріоритетом роботи служби є якість надання адміністративних послуг громадянам. Наголосив на обов’язковому професіоналізмі працівників, відкритості і прозорості роботи на всіх рівнях.

Також на нараді були озвучені результати діяльності служби області та її територіальних підрозділів з питань громадянства, паспортизації та реєстрації за 7 місяців цього року.

Було відмічено, що за звітний період підрозділами Управління було оформлено 35285 паспортів у вигляді ID-картки, що на 17% більше, ніж за аналогічний період у 2018 році; при цьому показник оформлення закордонних паспортів, у порівнянні з минулим роком, знизився на 23 % та склав 83043 паспорта.

Також були розглянуті питання організації роботи відділу у справах іноземців та осіб без громадянства; запобігання нелегальній міграції, реадмісії і видворення та про стан кадрового забезпечення.

Управління ДМС у Запорізькій області