Якісне обслуговування громадян – головний пріоритет у роботі Херсонської міграційної служби

Якісне обслуговування громадян – головний пріоритет у роботі Херсонської міграційної служби

Якісне обслуговування громадян – головний пріоритет у роботі Херсонської міграційної служби

Щодня до УДМС України в Херсонській області звертаються понад 1000 громадян з різних питань діяльності міграційної служби. З них майже 20 відсотків жителі анексованого Криму та переселенці Донецької і Луганської областей.

Незважаючи на велику кількість відвідувачів, працівники Управління міграційної служби створюють максимально комфортні умови для перебування громадян в територіальних підрозділах. Завдяки електронній системі адміністративні послуги надаються оперативно і кваліфіковано.

Найчастіше люди звертаються за отриманням паспорта громадянина України для виїзду за кордон, та оформлення паспорта громадянина України у формі ID – картки вперше для дітей, які досягли 14 річного віку.

За 8 місяців 2019 року Управлінням Державної міграційної служби України в Херсонській області лише переселенцям Донецької і Луганської областей та жителям анексованого Криму надано 20 тисяч 546 адміністративних послуг, а саме:

  • 1125 послуг – Донецька та Луганська області;
  • 19 421 послуг – АР Крим.

Також, з січня по вересень 2019 року працівниками Міграційної служби було оформлено та видано 290 спеціальних дозволів громадянам інших держав для відвідування анексованого Криму, з них 65 багаторазових та 225 одноразових.

Довідка: З початку окупації АР Крим, Луганської та Донецької областей, УДМС України в Херсонській області надано понад 200 тисяч адміністративних послуг жителям півострова та майже  26,5  тисяч послуг жителям східних регіонів.

Управління ДМС у Херсонській області