УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Навчай інших- і сам навчишся!

Навчай інших- і сам навчишся!

Навчай інших- і сам навчишся!

З усіх скарбів знання- найцінніше, тому що воно не може бути ні вкраденим, ні загубленим, ані знищеним…

Для отримання нових знань, обмінятися власним практичним досвідом та знайти спільний вихід із ситуацій, які трапляються у повсякденній службовій діяльності мали змогу керівники територіальних підрозділів УДМС Хмельниччини.

Тренінг під назвою: «Ефективна комунікація. Роль комунікації у формуванні позитивного іміджу державного органу» був презентований внутрішніми тренерами Управління- завідувачем сектору архівної роботи Тетяною Побережною та головним спеціалістом із ЗГ та ЗМІ Лілією Квятковською.   

Під час тренінгу обговорювались питання, що стосуються дотримання працівниками правових засад етики державного службовця у відносинах із суб’єктами звернення та у колективі,  причини виникнення та методи подолання неконструктивної поведінки опонента, а також як за допомогою мови тіла зрозуміти співрозмовника та побудувати з ним ефективну комунікацію.

В цілому, процес навчання виявився плідним та цікавим для присутніх. Атмосфера невимушеного і неформального спілкування, яка весь час панувала у залі, взаємна доповнюваність позицій  між учасниками посприяла у подоланні комунікаційного бар’єру, підсилила взаємодію у командній роботі, що в свою чергу, покращить результат діяльності на місцях.

Управління ДМС у Хмельницькій області