Навчай інших- і сам навчишся!
З усіх скарбів знання- найцінніше, тому що воно не може бути ні вкраденим, ні загубленим, ані знищеним…
Для отримання нових знань, обмінятися власним практичним досвідом та знайти спільний вихід із ситуацій, які трапляються у повсякденній службовій діяльності мали змогу керівники територіальних підрозділів УДМС Хмельниччини.
Тренінг під назвою: «Ефективна комунікація. Роль комунікації у формуванні позитивного іміджу державного органу» був презентований внутрішніми тренерами Управління- завідувачем сектору архівної роботи Тетяною Побережною та головним спеціалістом із ЗГ та ЗМІ Лілією Квятковською.
Під час тренінгу обговорювались питання, що стосуються дотримання працівниками правових засад етики державного службовця у відносинах із суб’єктами звернення та у колективі, причини виникнення та методи подолання неконструктивної поведінки опонента, а також як за допомогою мови тіла зрозуміти співрозмовника та побудувати з ним ефективну комунікацію.
В цілому, процес навчання виявився плідним та цікавим для присутніх. Атмосфера невимушеного і неформального спілкування, яка весь час панувала у залі, взаємна доповнюваність позицій між учасниками посприяла у подоланні комунікаційного бар’єру, підсилила взаємодію у командній роботі, що в свою чергу, покращить результат діяльності на місцях.
Управління ДМС у Хмельницькій області