В Запоріжжі проведено нараду щодо документообороту в електронному вигляді

В Запоріжжі проведено нараду щодо документообороту в електронному вигляді

В Запоріжжі проведено нараду щодо документообороту в електронному вигляді

Заміну паперового документообігу між органами виконавчої влади електронним обговорили сьогодні на робочій нараді з керівниками структурних та територіальних  підрозділів в Управлінні міграційної служби Запорізької області.

Обмін документами з органами державної влади виключно в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади – є вимогою сучасності, яка значно спростить та прискорить роботу служби, - зазначив начальник Управління Олександр Харіна.

Найближчим часом працівники діловодного підрозділу Управління візьмуть участь у навчанні з питань підготовки, реєстрації та надсилання документів через нову систему.

Також на нараді були озвучені результати роботи за напрямками роботи по протидії нелегальній міграції та наданню адміністративних послуг іноземцям та ОБГ за 9 місяців поточного року.

Присутнім розповіли про зміни в законодавстві України у сфері реєстрації місця проживання та перебування фізичних осіб.

         Окремо начальник відділу управління персоналом доповів присутнім про останні зміни В Законі України від 10 грудня 2015 року №889-VIII «Про державну службу»  та наголосив на обов’язковості дотримання його вимог.

Управління ДМС у Запорізькій області