Опановуємо нові функції системи електронного документообігу

Опановуємо нові функції системи електронного документообігу

Опановуємо нові функції системи електронного документообігу

Про функціонування єдиного інформаційного простору, обмін  організаційно-розпорядчими документами органів виконавчої влади в електронному вигляді та учасників обміну в системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ) говорили на навчаннях із діловодства. Завідувач сектору документального забезпечення Управління ДМС України в Черкаській області наочно продемонструвала працівникам апарату маршрут вихідного документа (від створення до відправки), адресатом якого є орган виконавчої влади, підключений до системи електронного документообігу «Megapolis».

Зупинилися і на найпоширеніших помилках, які трапляються при створенні та електронному обміні документами.

Аналогічні навчання мали змогу пройти і керівники територіальних підрозділів Управління. Вони вже застосовують нові знання на практиці.

Зазначимо, що система електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ) призначена для автоматизації процесів створення, відправлення, передавання, одержання, оброблення, використання, зберігання, знищення електронних документів та копій паперових документів в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису які не містять інформацію з обмеженим доступом, та контролю за виконанням актів, протокольних рішень Кабінету Міністрів України та інших документів.

Управління ДМС у Черкаській області