У Міграційній службі Полтавської області підвели підсумки роботи за минулий рік
Одним із пріоритетних напрямів міграційної служби є надання адміністративних послуг. Управлінням Державної міграційної служби України в Полтавській області протягом 2019 року надано 181922 адміністративних послуг, в тому числі засобами Єдиного державного демографічного реєстру оформлено:
56920 - паспортів громадянина України у формі ID-картки;
102406 – паспортів громадянина України для виїзду за кордон;
2594 – посвідок на тимчасове проживання;
653 – посвідок на постійне проживання.
У 2019 році попит на оформлення ID-картки у порівнянні із 2018 роком значно збільшився. Так, якщо у 2018 році паспорт нового зразка у підрозділах Міграційної служби Полтавщини оформили більше 48 тис. громадян, то у минулому році кількість бажаючих отримати ID-картку значно зросла та склала майже 57 тис. осіб.
При цьому, у зв’язку з інтенсивною роботою по паспортизації, попит на закордонні паспорти дещо знизився та склав більше 102 тисяч бажаючих у минулому році. Для порівняння у 2018 році власниками паспортів для виїзду за кодон стали близько 140 тис. осіб.
У минулому році міграційники разом з правоохоронними органами вели активну боротьбу з нелегальною міграцією.
Слід зазначити про позитивні результати роботи з протидії нелегальній міграції, адже впродовж року працівниками виявлено 481 нелегальних мігрантів, що на 57 більше, ніж у 2018 році. Стосовно 463 порушників міграційного законодавства прийнято рішення про примусове повернення до країн походження, стосовно 18-ти про примусове видворення.
За результатами вжитих заходів накладено стягнень у вигляді штрафів на суму близько 1,7 млн. грн., з яких вже стягнуто майже 1,5 млн. грн.
Загалом за минулий рік Міграційна служба Полтавщини поповнила місцевий бюджет на суму більше 47 млн. грн., зокрема:
- адміністративні послуги на суму більше 44,9 млн. грн.;
- державне мито на суму більше 597 тис. грн.;
- стягнуто штрафів на суму майже 1,5 млн. грн..
Міграційники Полтавщини й надалі продовжують роботу з подальшого удосконалення та покращення рівня якості обслуговування відвідувачів, підвищення кваліфікації працівників та сучасного удосконалення матеріально-технічної бази.
Управління ДМС у Полтавській області