УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

До Міграційної служби Кіровоградщини за консультаціями торік звернулось понад 4000 осіб

До Міграційної служби Кіровоградщини за консультаціями торік звернулось понад 4000 осіб

До Міграційної служби Кіровоградщини за консультаціями торік звернулось понад 4000 осіб

З-поміж напрямків роботи Управління Державної міграційної служби у Кіровоградській області окреме важливе місце займає зворотній зв'язок з громадянами. Саме від якісно наданої консультації безпосередньо залежить комфортне та зручне отримання адміністративної послуги.

У Міграційній службі області зворотній зв'язок з громадянами працює у будь-який спосіб.

Найбільш популярними залишаються телефонні консультації. Торік на "гарячу лінію" Управління ДМС звернулось 3318 осіб.  Телефон "гарячої лінії" працює увесь день, без перерви на обід. Протягом дня також здійснюється особистий прийом громадян керівництвом Служби, а не виключно за графіком. У керівництва минулого року побувала зі своїми питаннями 231 особа.

Звертаються з консультаціями, проблемами, скаргами та пропозиціями до міграційників також письмово: минулого року через месенджер офіційної сторінки Facebook отримали 91 повідомлення, а офіційні листи-відповіді направили 367 особам.

Управління ДМС у Кіровоградській області