Очільник Міграційної служби Вінниччини вже скористався послугою з внесення кваліфікованого електронного…

Очільник Міграційної служби Вінниччини вже скористався послугою з внесення кваліфікованого електронного підпису на ID-картку з одночасним проведенням експрес-навчання для працівників територіальних підрозділів

Очільник Міграційної служби Вінниччини вже скористався послугою з внесення кваліфікованого електронного підпису на ID-картку з одночасним  проведенням експрес-навчання для працівників територіальних підрозділів

Нагадуємо, що кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) надасть громадянам можливість користуватися різноманітними електронними сервісами державних органів, отримувати адміністративні і банківські послуги, відкривати та вести бізнес тощо, не виходячи з дому.

Послуга надається безкоштовно та є доступною для громадян України, які досягли 18-річного віку. Термін дії сертифікатів ключів КЕП становить 2 роки.

Наразі послугу можна отримати двома способами:

  • одразу після отримання нової ID-картки – у територіальному підрозділі ДМС за місцем реєстрації особи;
  • записати на раніше видану ID-картку – у будь-якому територіальному підрозділі ДМС, незалежно від місця реєстрації.

ВАЖЛИВО: для запису КЕП на чіп ID-картки знадобиться PIN-код (PIN 2), який особисто вказується власником ID-картки під час її  отримання. Також умовою отримання КЕП є наявність власної електронної адреси.

 Зазначимо, що оформлення КЕП та внесення його на чіп ID-картки не є обов’язковим і здійснюється за бажанням.

Працюємо далі. Змінюємо країну на краще!

Управління ДМС у Вінницькій області