Якість обслуговування та безпека громадян – пріоритети у роботі Каланчацького РС УДМС України в…

Якість обслуговування та безпека громадян – пріоритети у роботі Каланчацького РС УДМС України в Херсонській області

Якість обслуговування та безпека громадян – пріоритети у роботі Каланчацького РС УДМС України в Херсонській області

У Каланчацькому районному секторі Міграційної служби Херсонщини організоване робоче місце для прийому громадян відповідно до сучасних вимог та з урахуванням безпечного прийому громадян під час карантину.

На період карантину обслуговування суб’єктів звернення здійснюється за окремо встановленим «Графіком роботи» та лише у ВИКЛЮЧНИХ ВИПАДКАХ.

Каланчацький РС проводить прийом громадян під час карантину по четвергам з 08:00 – 13:00. Отримати дистанційну консультацію можна у робочий час з вівторка по суботу згідно із звичайним графіком роботи підрозділу за телефоном: (05530) 3 -17 -79

Районний сектор міграційної служби працює як фронт-офіс ДМС, а також як бек-офіс віддаленого робочого місця ЦНАПу Чаплинської селищної ради в сервісний зоні КПВВ "Каланчак" і надає послуги з оформлення документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України.

Детальнішу  інформацію щодо діяльності ДМС під час карантину дивіться на офіційному веб-сайті ДМС за лінком ▶️ https://dmsu.gov.ua/news/dms.html

Управління ДМС у Херсонській області