З початку дії карантину на Житомирщині оформлено майже тисячу закордонних паспортів
Відповідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)» Кабінетом Міністрів України з 12 березня на території держави введений карантин. У зв’язку з цим на позачерговому засіданні Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, Державною міграційною службою України прийнято рішення щодо обслуговування суб’єктів звернення на період карантину лише у виключних випадках, а саме:
- оформлення паспорта громадянина України у формі картки (ID-картки) замість втраченого або викраденого (у тому числі оформлення ID-картки замість втраченого або викраденого паспорта громадянина України у формі книжечки);
- оформлення паспорта громадянина України у формі картки (ID-картки) у разі невідкладної необхідності для отримання публічних, адміністративних та фінансових послуг;
- вклеювання фотокарток до паспорта громадянина України у формі книжечки по досягненню особою відповідного віку;
- оформлення паспортів громадянина України для виїзду за кордон у зв’язку з необхідністю термінового виїзду за кордон, пов’язаною з нагальною потребою в лікуванні від’їжджаючого, від’їздом особи, яка супроводжує тяжкохворого, чи смертю родича, який проживає за кордоном;
- посвідок на тимчасове і постійне проживання для іноземців та осіб без громадянства, у разі невідкладної необхідності для отримання публічних, адміністративних та фінансових послуг.
З початку дії карантину на Житомирщині оформлено 961 паспорт громадянина України для виїзду за кордон саме у таких випадках та 1600 українських паспортів у вигляді id-картки.
А загалом, з початку року в області оформлено майже 15 тисяч закордонних паспортів та більше 11 тисяч паспортів у вигляді id-картки.
Управління ДМС у Житомирській області