У Міграційній службі Черкаської області обговорили як удосконалити взаємодію з Відділом ДРАЦСу у Черкаській області
В Управлінні ДМС України в Черкаській області провели нараду з Відділом державної реєстрації актів цивільного стану у Черкаській області Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ).
Під час наради обговорені питання передачі відділами ДРАЦСів відомостей про кількість паспортів померлих осіб, зданих у зв’язку з державною реєстрацією смерті або повідомлень про такий факт та механізм направлення повідомлень до органів реєстрації для здійснення зняття з реєстрації померлої особи.
Володимир УМАНЕЦЬ, Перший заступник начальника Управління, зазначив, що налагодження взаємодії Міграційної служби з відділами ДРАЦСу у вказаному напрямі сприятиме й приведенню до актуального стану інформації в Державному реєстрі виборців.
Ще одним питанням для розгляду стало оформлення ідентифікаційних документів представникам ромської громади. Головною проблемою в оформленні паспорта громадянина України ромам у більшості випадків є відсутність документів, що підтверджують факт реєстрації народження особи та підтверджують належність до громадянства України. А документувати особу можливо виключно після встановлення її особи відповідно до чинного законодавства.
Зокрема, наголошено й на важливості внесення даних іноземців до документів згідно перекладу національного паспорта особи. Як свідчить практика, неправильний переклад документації іноземних громадян може стати на заваді оформлення посвідок на постійне чи тимчасове на проживання в Україні та інших необхідних документів.
Взаємодія відділів ДРАЦСу та підрозділів Міграційної служби є надзвичайно важливою, адже послуги з державної реєстрації актів цивільного стану є одними з обов’язкових для громадян та тісно пов’язані з адміністративними послугами, які надаються ДМС – оформленням чи зміною паспортних документів.
Управління ДМС у Черкаській області