Отримайте свої документи, аби не втратити можливість проголосувати
У підрозділах Міграційної служби Київщини залишається 8000 готових до видачі ID-карток, за якими не прийшли їх власники. Отримати паспорт можна буде навіть у день виборів – 25 жовтня.
Невдовзі, а саме 25 жовтня поточного року відбудуться чергові місцеві вибори. Нагадуємо, що паспорт громадянина України є основним документом для реалізації права голосу на виборах та підставою для отримання виборчого бюлетеня особами, яким на день виборів виповнилося 18 років та яких включено до списку виборців.
Отже рекомендуємо громадянам України, яким необхідно замінити паспорт у зв’язку з втратою, викраденням, зміною інформації, внесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації), непридатністю паспорта для подальшого використання тощо, звернутись до районних відділів Міграційної служби, щоб оформити та завчасно отримати новий документ. Термін оформлення ID-картки у звичайному режимі становить 20 робочих днів, у терміновому – 10 робочих днів.
«Закликаємо вчасно отримати паспорти громадянина України, які вже оформлені і чекають видачі. Наразі у підрозділах Центрального міжрегіонального управління ДМС у м. Києві та Київській області та уповноважених суб’єктів (Центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП), «Паспортних сервісах») залишаються майже 8 тис. вже готових до видачі ID-карток (4987 - у м. Києві та 2891 – в Київській області), за якими не прийшли їх власники. Чекають на видачу і паспорти громадянина України зразка 1994 року, які подавалися для отримання послуги з вклеювання фотокартки при досягненні 25- та 45-річного віку. Якщо з певних причин хтось не встигне забрати свій паспорт найближчим часом – підрозділи ЦМУ ДМС в м. Києві та Київській області працюватимуть і у день виборів – в неділю 25 жовтня, щоб кожен мав змогу отримати свій документ і прийти на виборчу дільницю», - зазначив начальник ЦМУ ДМС в м. Києві та Київській області Вячеслав Гузь.
Слід зазначити, що готовий паспорт зберігається у підрозділі Міграційної служби протягом року від дня його оформлення. Крім того, у період карантину виготовлені документи знищуватися не будуть.
Окремо звертаємо вашу увагу на те, що в період установлення на всій території України карантину (згідно рішення КМУ, до 31 жовтня включно) громадяни можуть оформити ID-картку за місцем звернення. Тобто, для отримання паспорта громадянина України у формі ID-картки – вперше, у разі закінчення терміну дії, втрати, при обміні паспорта-книжечки на ID-картку за бажанням тощо – особа може звертатися до підрозділу Міграційної служби, незалежно від зареєстрованого місця проживання.
Такі зміни передбачені пунктом 4 прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530-IX від 17 березня 2020 року .
Центральне міжрегіональне управління ДМС у м. Києві та Київській області