Більше чотирьох тисяч громадян отримали дистанційну консультацію в управлінні Міграційної служби…

Більше чотирьох тисяч громадян отримали дистанційну консультацію в управлінні Міграційної служби Запорізької області у 2020-му році

Більше чотирьох тисяч громадян отримали дистанційну консультацію в управлінні Міграційної служби Запорізької області у 2020-му році

Минулий рік вніс ряд коректив в роботу Міграційної служби Запоріжчин. Зокрема, у 2020-му році у розпал пандемії, максимальну увагу було приділено дистанційному консультуванню, що дозволило запоріжанам безпечно та не порушуючи умов самоізоляції отримати відповіді на питання, які входять до компетенції ДМС.

Громадяни активно користувалися запропонованими дистанційними формами консультування. Так, за рік на телефон гарячої лінії Управління було прийнято 3098 дзвінків, що на 3 % менше, ніж у 2019 році - 3201 дзвінок. При цьому кількість тих, хто звернувся за консультацією на офіційну сторінку Управління в мережі Facebook, збільшилась більш ніж на 300% та склала 203 особи, проти 66-ти у 2019-му році. На електронну пошту щотижня зверталося близько 20 громадян.

Більш за все запоріжці цікавилися порядком обслуговування у підрозділах УДМС під час проведення протиепідеміологічних заходів; строками зберігання готових документів; процедурою оформленням біометричних внутрішніх та закордонних паспортів.

Активно за консультацією зверталися і іноземці, які запитували стосовно правил перебування на території України під час пандемії та умов продовження/отримання посвідки на постійне/тимчасове проживання у цей період.

Ми раді, що у складний час мали змогу допомогти вам у вирішенні нагальних питань та отримали багато позитивних відгуки про нашу роботу.

Дякуємо за довіру та продовжуємо працювати для вас.

 

Нагадаємо, що і наразі звернутися до УДМС в Запорізькій області можна дистанційно:

Управління ДМС у Запорізькій області