Міграційна служба Донеччини в умовах карантинних обмежень надає більше дистанційних консультацій
У зв'язку із значним поширенням в Україні COVID-19, на Донеччині проводяться важливі протиепідемічні заходи та уже введено ряд необхідних карантинних обмежень. Серед них - закриття КПВВ на лінії розмежування з непідконтрольною територією України, де органи державної влади не здійснюють свої повноваження.
Цей фактор значно посилює відповідальність співробітників Міграційної служби Донецької області за організацію надання адміністративних послуг, належного консультування, а також своєчасного та якісного реагування на звернення всіх категорій громадян - у тому числі тих, які проживають на тимчасово окупованій території.
Важливим інструментом для надання громадянам дистанційної консультативної допомоги у період карантинних обмежень є телефонна "гаряча" лінія ГУ ДМС в Донецькій області (095) 440 44 39, на яку лише протягом І кварталу 2021 року звернулися 940 громадян.
Слід зазначити, що керівництво Головного управління ДМС України в Донецькій області ставить перед собою мету налагодити роботу «гарячої лінії» таким чином, щоб громадяни могли отримати відповіді на свої питання максимально оперативно та у повному обсязі. Реалізація цього завдання приносить обопільну користь: аналізуючи тематику запитів на «гарячу лінію», ми отримуємо зріз існуючих проблем та у подальшому працюємо над їх вирішенням.
Такий аналіз телефонних звернень громадян можна назвати своєрідним "об’єктивним аудитом", оскільки джерелом інформації та оцінки нашої діяльності є безпосередньо отримувачі послуг ДМС.
Протягом І кварталу 2021 року на «гарячу лінію» ГУДМС в Донецькій області найчастіше зверталися з питань оформлення біометричного паспорта для виїзду за кордон, отримання паспорта у вигляді ID-картки, паспорта для виїзду за кордон дитині та вклейки фотокартки за віком у паспорт-книжечку. Багатьох також цікавили питання терміну зберігання виготовлених документів, зокрема у разі, якщо заявник не має можливості отримати готовий паспорт у зв'язку з карантином.
Крім того, популярною формою звернення залишаються особисті повідомлення через Facеbook-сторінку Міграційної служби Донецької області. У поточному році FB-месенджером скористалися понад 80 громадян, яким були надані індивідуальні консультації та роз'яснення з різних питань, що належать до компетенції ДМС.
Нагадуємо, що до Головного управління ДМС в Донецькій області можна звернутися наступним чином:
- письмово за адресами:
- вулиця Георгіївська, 30а, місто Маріуполь, 87515
- вулиця Двірцева, 40в, місто Краматорськ, 84301;
- через електронну пошту: dn@dmsu.gov.ua;
- звернувшись у коментарях під дописами на офіційній сторінці у мережі Facebook: https://www.facebook.com/gudmsdn;
- на телефон «гарячої лінії»: 095 4404439.
Зазначимо, що на всі звернення, які надходять до ГУДМС в Донецькій області поштою або в електронному вигляді та належно оформлені, обов’язково надаються письмові відповіді у терміни, передбачені Законом «Про звернення громадян».
З актуальною інформацією щодо діяльності Головного управління ДМС України в Донецькій області та його територіальних підрозділів можна ознайомитися на офіційному веб-сайті ДМС за посиланням.
Головне управління ДМС у Донецькій області