На зв’язку із громадянами: з початку року на телефонну «гарячу лінію» УДМС Хмельниччини звернулись…

На зв’язку із громадянами: з початку року на телефонну «гарячу лінію» УДМС Хмельниччини звернулись 750 осіб для отримання фахової консультативної допомоги

На зв’язку із громадянами: з початку року на телефонну «гарячу лінію» УДМС Хмельниччини звернулись 750 осіб для отримання фахової консультативної допомоги

Від початку запровадження карантинних заходів фахівці УДМС області постійно залишаються на зв’язку та допомагають  громадянам у вирішенні питань, які входять до компетенції ДМС України.

Основним пріоритетом для Міграційної служби залишається якісне надання адміністративних послуг населенню, саме тому для нас важливе кожне ваше звернення!  

Варто зазначити, що найбільш популярним та зручним засобом зв’язку серед мешканців Хмельниччини залишається телефон «гарячої лінії» Управління, який доступний у 2-х варіантах- це стаціонарний та мобільний зв’язок.

Так, з початку поточного року до УДМС області через телефонну «гарячу лінію» для отримання фахової консультативної допомоги звернулись 750 осіб.

Звертаємо увагу, що ви й надалі можете обрати будь-який варіант звернення, який є комфортним для вас, та отримати консультацію з міграційних або паспортних питань.

Управління ДМС у Хмельницькій області