Більше двох тисяч громадян отримали консультацію за телефоном гарячої лінії Управління Запорізької…

Більше двох тисяч громадян отримали консультацію за телефоном гарячої лінії Управління Запорізької області

Більше двох тисяч громадян отримали консультацію за телефоном гарячої лінії Управління Запорізької області

Головною метою роботи телефонної гарячої лінії в нашому Управлінні є поліпшення якості надання адміністративних послуг та забезпечення своєчасного і якісного інформування громадян з питань, які входять до компетенції роботи служби.

За 10 місяців цього року телефонну консультацію отримало вже більше двох тисяч громадян, жителів не лише нашої області, а й усієї України.

Основними питаннями, які цікавлять заявників, залишається процедура оформлення паспорта для виїзду за кордон, сучасних внутрішніх ID-паспортів та оформлення документів для жителів зони ООС та АР Крим.

Із початком прийому документів на оформлення іноземцям та особам без громадянства  сучасних посвідок на тимчасове проживання у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, почастішали і консультації з цього приводу.

Впровадження та удосконалення нових електронних сервісів на сайті Державної міграційної служби України значно спростило і якісно покращило надання адмінпослуг. Як наслідок, все більше громадян користуються ними та цікавляться їх функціонуванням.

Нагадуємо, що зателефонувати на гарячу лінію УДМС України в Запорізькій області можна за номером (061) 233-03-74, безперервно з понеділка по четвер з 9.00 до 18.00 та в п’ятницю з 9.00 до 16.45. 

Управління ДМС у Запорізькій області