Більше двох тисяч громадян отримали консультацію за телефоном гарячої лінії Управління Запорізької області
Головною метою роботи телефонної гарячої лінії в нашому Управлінні є поліпшення якості надання адміністративних послуг та забезпечення своєчасного і якісного інформування громадян з питань, які входять до компетенції роботи служби.
За 10 місяців цього року телефонну консультацію отримало вже більше двох тисяч громадян, жителів не лише нашої області, а й усієї України.
Основними питаннями, які цікавлять заявників, залишається процедура оформлення паспорта для виїзду за кордон, сучасних внутрішніх ID-паспортів та оформлення документів для жителів зони ООС та АР Крим.
Із початком прийому документів на оформлення іноземцям та особам без громадянства сучасних посвідок на тимчасове проживання у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, почастішали і консультації з цього приводу.
Впровадження та удосконалення нових електронних сервісів на сайті Державної міграційної служби України значно спростило і якісно покращило надання адмінпослуг. Як наслідок, все більше громадян користуються ними та цікавляться їх функціонуванням.
Нагадуємо, що зателефонувати на гарячу лінію УДМС України в Запорізькій області можна за номером (061) 233-03-74, безперервно з понеділка по четвер з 9.00 до 18.00 та в п’ятницю з 9.00 до 16.45.
Управління ДМС у Запорізькій області