Ксенія Лук’янець на брифінгу розповіла мас-медіа Чернігівщини про запровадження онлайн сервісу «Електронна черга»
12 січня 2018 року начальник УДМС України в Чернігівській області Ксенія Лук’янець провела брифінг для представників засобів масової інформації області на тему: «Запровадження в Управлінні Державної міграційної служби України в Чернігівській області онлайнсервісу «Електронна черга» на оформлення закордонних паспортів та ID-карток».
У брифінгу взяли участь представники друкованих ЗМІ, обласного та міського телебачення, радіо, популярних Чернігівських Інтернет-порталів.
Розпочинаючи захід Ксенія Вікторівна озвучила журналістам підсумки роботи Управління у 2017 році:
«Минулий рік був насичений, складний, але водночас і плідний, - робота тривала в усіх напрямках, і щодо поліпшення рівня якості надання адміністративних послуг, і щодо забезпечення комфортних умов їх надання. Результат говорить сам за себе.
Хочу одразу наголосити, що у 2017 році в Управлінні Державної міграційної служби України в Чернігівській області було оформлено майже у два раза більше документів ніж у 2016-му. Зокрема у 2017 видано 58 497 паспортів для виїзду за кордон та 30602 ІД-картки, тоді як у 2016 - 29 804 закордонних паспортів та 23 426 паспорта громадянина України», - наголосила начальник Управління.
«2018-й рік ми розпочали із запровадження онлайн-сервісу Державної міграційної служби України - «Електронна черга» на оформлення закордонних паспортів та ID-карток.
Давно на нього чекали, готувалися, і от нарешті, вже у перші робочі дні нового року мешканці Чернігівщини мали змогу потрапити до електронної черги записавшись онлайн.
Наголошу, що до сервісу підключено всі 24 територіальні підрозділи Управління. Хоча у районних секторах діє й жива черга також», - зазначила Ксенія Вікторівна
Далі начальник Управління роз’яснила присутнім принцип роботи та порядок запису до «Електронної черги». Окремим питанням Ксенія Лук’янець зупинилася на озвученні помилок, яких зачасти допускаються громадяни і при записі, і вже потрапляючи до самого підрозділу. Найпоширеніші з них: при записі на сайті люди плутають вид послуги - закордонний паспорт із ІД-карткою; не звертають уваги на адресу підрозділу, до якого записуються. Як результат – людина звертається не за адресою, втрачає час, невчасно звертається для оформлення. Також громадяни спізнюються на оформлення на 5 і більше хвилин, до територіальних підрозділів люди приходять на вказаний час без квитанції.
Незважаючи на те, що зустріч із журналістами стосувалася «Електронної черги» під час брифінгу обговорили й чимало актуальних питань, які турбують громадськість, серед них і планова заміну сертифікатів на Поліграфкомбінаті «Україна».
По завершенні заходу представники ЗМІ мали змогу наочно ознайомитися із порядком запису в «Електронну чергу» через термінал та поспілкуватися із відвідувачами, які записалися на оформлення паспорта через сайт Державної міграційної служби України.
Управління ДМС у Чернігівській області