Майже дві з половиною тисячі дзвінків надійшло на телефон «гарячої лінії» ГУДМС України в Донецькій…

Майже дві з половиною тисячі дзвінків надійшло на телефон «гарячої лінії» ГУДМС України в Донецькій області

Станом на 29 грудня поточного року на телефон «гарячої лінії» Головного управління Державної міграційної служби України в Донецькій області надійшло 2506 звернень громадян.

За словами громадян, консультація телефоном  - це дуже зручно, адже можна отримати детальні роз’яснення безпосередньо у фахівців не виходячи з дому, та поставити конкретні питання стосовно індивідуальних випадків. Тож дзвінки в основному мали консультаційний характер.

Як засвідчив моніторинг дзвінків, найбільше дзвінків надійшло з м. Донецька, м. Макіївки, м. Горлівки, м. Києва та інших міст України. Найчастіше звучали питання щодо оформлення паспорта громадянина України  для виїзду за кордон, що містить безконтактний електронний носій із біометричними даними власника документа, паспорта громадянина України у вигляді картки, паспорта громадянина України для виїзду за кордон дитині, вклейка фотокартки до паспорта громадянина України.

Слід зазначити, що керівництво Головного управління ДМС України в Донецькій області ставить перед собою мету налагодити роботу «гарячої лінії» таким чином, щоб громадяни могли оперативно отримати відповіді на свої питання. Так «гаряча лінія» приносить обопільну користь, оскільки аналізуючи структуру запитів ми отримуємо зріз проблем, які існують при наданні адміністративних послуг у сфері міграції, спілкуванні з відвідувачами та працюємо над їх вирішенням. Це найоб’єктивніший аудит, оскільки джерело інформації – безпосередні користувачі наших послуг.

Головне управління ДМС у Донецькій області