У Мукачеві запрацював новий сервіс

У Мукачівському міськвідділі міграційної служби краю запустили електронну чергу з отримання адміністративної послуги. Це централізований сервіс ДМС України , який вперше став доступний на території області. Поки що електронна черга працює в тестовому режимі. На сьогодні записатися на отримання послуги з оформлення паспорта громадянина України у формі ID- картки можна безпосередньо у Мукачівському підрозділі через термінал. За тиждень це можна буде зробити і через Інтернет на сайті Державної міграційноі служби України. Запис на отримання послуги з оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон стане доступним найближчим часом.
Електронна черга з отримання адміністративної послуги це сучасний сервіс , що має на меті покращення рівня обслуговування громадян. Передусім, робить процес прийом документів більш прозорим і зручним для громадян, не виникатиме конфліктних ситуацій в процесі очікування обслуговування . Електронна черга допомагає і організації роботи працівників. Згідно досліджень швидкість обслуговування відвідувачів збільшується на 25-30 відсотків.
Головне управління ДМС у Закарпатській області