В Управлінні ДМС України в Житомирській області відбулась апаратна нарада по підсумках службової діяльності у січні 2018 року
В УДМС України в Житомирській області підвели підсумки роботи територіальних підрозділів міграційної служби за перший місяць 2018 року.
Відкриваючи нараду, начальник обласного Управління ДМС Олександр Радько відзначив, що на даний час продовжується реформування Державної міграційної служби України, яка обумовлена нагальною потребою підвищення ефективності виконання покладених на ДМС завдань та запровадження сучасних прозорих процедур надання якісних послуг, викорінення корупції, подолання черг шляхом запровадження системи електронної черги.
Розглянувши підсумки службової діяльності структурних та територіальних підрозділів УДМС за перший місяць 2018 року на нараді відзначалось, що внаслідок реалізації організаційних та практичних заходів, поліпшено роботу у сферах міграції, громадянства, реєстрації фізичних осіб.
Управлінням налагоджено співпрацю територіальних підрозділів з Центрами надання адміністративних послуг у всіх районах та містах області. Завдяки співпраці з районними державними адміністраціями та міськими радами узгоджено кількість та порядок їх надання.
З початку року працівниками Управління та територіальних підрозділів міграційної служби області громадянам України оформлено 10 тисяч 775 паспортів для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм, що майже втричі більше відповідного періоду минулого року, оформлено 3 тисячі 169 паспортів громадянина України у формі id – картки, що також удвічі більше 2017 року.
Усі показники службової діяльності міграційної служби області покращені на порядок, а по окремих позиціях удвічі та тричі.
За січень поточного року Управлінням ДМС України в Житомирській області на рахунок місцевих бюджетів перераховано коштів майже 4,3 млн. гривень.
До адміністративної відповідальності притягнуто 69 порушників паспортно-візових правил.
Підсумовуючи зроблене упродовж звітного періоду, начальник Управління Олександр Радько, акцентував увагу присутніх на якісному наданні адміністративних послуг працівниками служби, уважному та ввічливому ставленні до громадян, неухильному дотриманні виконавської дисципліни та застеріг від можливих проявів корупційних діянь.
По результатах апаратної наради прийнято відповідне рішення.
Управління ДМС у Житомирській області