З початку року вже більше двох тисяч громадян отримали консультацію за телефоном «гарячої лінії» міграційної служби Запорізької області
З метою забезпечення своєчасного та якісного інформування громадян з питань, які входять до компетенції роботи міграційної служби, в Управлінні ДМС Запорізької області протягом робочого дня працює телефон «гарячої лінії».
Робота по наданню консультацій громадянам в Управлінні постійно вдосконалюється. Так, з метою поліпшення обслуговування громадян під час надання адміністративних послуг, функціонування «гарячого» телефону протягом робочого дня було встановлено безперервним, що робить сервіс більш зручним у користуванні та дає змогу проконсультувати більшу кількість заявників.
Усього, в році, що минає, консультацію на «гарячій лінії» вже отримало більше двох тисяч жителів не лише Запорізької області, але й східних областей, на території яких проходить АТО, Автономної Республіки Крим і інших регіонів України.
Основні питання, з якими до «гарячої лінії» служби звертаються на разі громадяни - це оформлення біометричного паспорта громадянина України для виїзду за кордон; робота нових онлайн сервісів з перевірки стану готовності документів та запису до електронної черги; оформлення сучасного внутрішнього паспорта у вигляді ІD-картки; правила перебування іноземців в Україні; оформлення посвідки на постійне проживання. Жителі Донецької та Луганської областей цікавляться оформленням внутрішнього паспорта на території Запорізької області, вклеюванням фото та зміною документів у зв’язку із зміною прізвища чи інших даних. Кримчани часто консультуються щодо відновлення втрачених документів.
Зателефонувати на «гарячу лінію» УДМС України в Запорізькій області можна за номером (061) 233-03-74, безперервно з понеділка по четвер з 9.00 до 18.00 та в п’ятницю з 9.00 до 16.45.
Нагадуємо, що отримати консультацію також можна задавши питання у розділі «Повідомлення» на офіційній сторінці УДМС України в Запорізькій області у мережі Facebook за посиланням.
Управління ДМС у Запорізькій області