УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Громадське опитування щодо якості роботи телефонних «гарячих ліній» апарату ДМС та територіальних…

Інструкція з користування сервісом

Громадське опитування щодо якості роботи телефонних «гарячих ліній» апарату ДМС та територіальних органів ДМС

?

Оберіть назву підрозділу ДМС на телефон «гарячої лінії» якого Ви зверталися

?

Чи зверталися Ви раніше на цю телефонну «гарячу лінію»?

?

Укажіть приблизний час очікування з`єднання з оператором

?

З яким питанням Ви зверталися до «гарячої лінії»?

?

Оцініть загальну якість обслуговування оператором «гарячої лінії»

?

Чи задоволені Ви результатом розгляду Вашого усного звернення?

?

Який спосіб звернення на «гарячу лінію» Ви вважали би найбільш зручним?

?

На Вашу думку звернення на «гарячу лінію» пришвидшить вирішення питання?

?

Зазначте Вашу стать

?

Зазначте Ваш вік

?

Зазначте тип населеного пункта в якому Ви проживаєте

?

Зазначте регіон Вашого проживання

?

CAPTCHA

Додаткова інформація

Результати опитування будуть використані для покращення якості надання послуг.