УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Громадське опитування щодо якості послуг, які надаються ДМС

Інструкція з користування сервісом

Громадське опитування щодо якості послуг, які надаються ДМС

1

Інформація щодо відвідувача

2

Підрозділ ДМС до якого ви зверталися з метою отримання адміністративної послуги

3

Адміністративна послуга, в отриманні кінцевого результату якої ви зацікавлені

4

Чи отримали Ви достатню інформацію щодо отримуваної послуги?

5

Чи вимагали від Вас при отриманні послуг документи, не передбачені законодавством?

6

Чи вимагали від Вас при отриманні послуг платежі, не передбачені законодавством?

7

Скільки часу Ви провели в черзі в територіальному підрозділі ДМС при отриманні послуг?

8

Чи доводилось Вам стикатися з некоректними діями співробітників ДМС у процесі отримання послуг?

9

Оцініть культуру мови працівників ДМС

10

Чи були дотримані строки виконання послуг, про які вам повідомили під час приймання документів?

11

Загальний рівень задоволеності послугами ДМС

12

Чи є у Вас пропозиції щодо покращення роботи підрозділу?

13

CAPTCHA

Додаткова інформація

Результати опитування будуть використані для покращення якості надання послуг.