Громадське опитування

Інструкція з користування сервісом

Громадське опитування щодо якості послуг, які надаються

Код підрозділу: 4818

1

Інформація щодо відвідувача

2

Адміністративна послуга, в отриманні кінцевого результату якої ви зацікавлені

3

Чи отримали Ви достатню інформацію щодо отримуваної послуги?

4

Чи вимагали від Вас при отриманні послуг документи, не передбачені законодавством?

5

Чи вимагали від Вас при отриманні послуг платежі, не передбачені законодавством?

6

Скільки часу Ви провели в черзі в територіальному підрозділі ДМС при отриманні послуг?

7

Чи доводилось Вам стикатися з некоректними діями співробітників ДМС у процесі отримання послуг?

8

Оцініть культуру мови працівників ДМС

9

Чи були дотримані строки виконання послуг, про які вам повідомили під час приймання документів?

10

Загальний рівень задоволеності послугами ДМС

11

Чи є у Вас пропозиції щодо покращення роботи підрозділу?

12

CAPTCHA

Додаткова інформація

Результати опитування будуть використані для покращення якості надання послуг.