УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Оцінити роботу телефонних «гарячих ліній» Міграційної служби допоможе громадське опитування

Оцінити роботу телефонних «гарячих ліній» Міграційної служби допоможе громадське опитування

Оцінити роботу телефонних «гарячих ліній» Міграційної служби допоможе громадське опитування

Для Державної міграційної служби України важливо отримувати від громадян зворотній зв'язок щодо якості комунікації з нашими спеціалістами для отримання консультацій з питань, що стосуються діяльності ДМС.

З цією метою на офіційному сайті Міграційної служби створено громадське опитування щодо якості роботи телефонних «гарячих ліній» апарату та територіальних органів ДМС: https://dmsu.gov.ua/services/votes-hotline.html.

Результати громадського опитування надсилатимуться до апарату ДМС та територіальних органів ДМС для подальшого аналізу та прийняття відповідних управлінських рішень.

Дякуємо всім учасникам опитувань за небайдужість – ви допомагаєте службі стати кращою і зробити надання адміністративних послуг ДМС більш якісним та комфортним!

Нагадуємо, що громадяни завжди можуть звернутися до ДМС України, зателефонувавши на багатоканальну телефонну лінію за номерами: (050) 138-29-11, (096) 915-00-28 або на «гарячі лінії» обласних управлінь ДМС – всі актуальні контакти вказано на офіційному веб-сайті за лінком.