Оцінити роботу телефонних «гарячих ліній» Міграційної служби допоможе громадське опитування
Для Державної міграційної служби України важливо отримувати від громадян зворотній зв'язок щодо якості комунікації з нашими спеціалістами для отримання консультацій з питань, що стосуються діяльності ДМС.
З цією метою на офіційному сайті Міграційної служби створено громадське опитування щодо якості роботи телефонних «гарячих ліній» апарату та територіальних органів ДМС: https://dmsu.gov.ua/services/votes-hotline.html.
Результати громадського опитування надсилатимуться до апарату ДМС та територіальних органів ДМС для подальшого аналізу та прийняття відповідних управлінських рішень.
Дякуємо всім учасникам опитувань за небайдужість – ви допомагаєте службі стати кращою і зробити надання адміністративних послуг ДМС більш якісним та комфортним!
Нагадуємо, що громадяни завжди можуть звернутися до ДМС України, зателефонувавши на багатоканальну телефонну лінію за номерами: (050) 138-29-11, (096) 915-00-28 або на «гарячі лінії» обласних управлінь ДМС – всі актуальні контакти вказано на офіційному веб-сайті за лінком.