Результати громадського опитування

Результати громадського опитування

Результати громадського опитування

З метою підвищення рівня надання адміністративних послуг ми проаналізували надані Вами оцінки якості роботи територіальних органів та підрозділів ДМС у  І півріччі 2022 року. Громадське опитування проводиться на постійній основі за допомогою відповідного електронного сервісу, скористатись яким можна на нашому офіційному веб-сайті за лінком.

Результати «громадського оцінювання» підтвердили правильність взятого нами курсу на відкритість, прозорість, зручність та передбачуваність у роботі, адже у вказаний період 86,5% респондентів оцінили загальний рівень задоволеності послугами ДМС як відмінний або добрий. Навіть зважаючи на те, що з 24 лютого 2022 року в Україні запроваджено воєнний стан, через що у роботі ДМС України спостерігалися певні труднощі та призупинення.

Відтак, за допомогою сервісу було зареєстровано 3360 унікальних відгуків, серед яких традиційно переважають відгуки від жінок – 59%, від чоловіків, відповідно, – 41%.

Понад 67% респондентів здійснили оцінювання анонімно, а майже 33% – вказали свої прізвище, ім’я та номер телефону. При цьому ми спостерігаємо тенденцію до зменшення кількості анонімних звернень: 2019 році – 18%, у 2021 році – 31%, у 2022 році – 33%.

Найбільш активні користувачі сервісу є респонденти у віці 36-50 років, від яких надійшло 27, 5 % відгуків, найменшу ж кількість оцінок отримано від осіб, старших 50-ти років, – 5,7%.

Із загального числа респондентів менше 3% позначили себе як іноземці та майже 98% – як громадяни України.

93% респондентів вважають, що отримали достатню інформацію щодо отримуваних послуг в підрозділах ДМС. При цьому понад 96% респондентів вказали, що від них не вимагали документів, які не передбачені законодавством, та понад 95% повідомили, що від них не вимагали при отриманні послуг платежів, не передбачених законодавством.

Розподіл відгуків за адміністративним послугами засвідчив, що у І півріччі 2022 року понад 88% відгуків стосувалися адміністративних послуг з оформлення паспорта громадянина України у вигляді ID-картки та для виїзду за кордон. Загалом частка саме цих послуг постійно перевищує рівень 80% (2021- 80,76%, 2020- 84,25%, 2019 - 91,2%).

Водночас, у період з 24.02.2022 по 30.06.2022 частка відгуків, які стосувалися послуг з оформлення ID-картки (майже 37%) та закордонного паспорта (близько 55%), зросла до 91,75% від загальної кількості, що зумовлено процесами відновлення громадянами України втрачених під час бойових дій документів та оформлення документів для виїзду за кордон для проживання в безпечних умовах.

Крім того, у І півріччі 2022 року майже 93% відгуків містили відомості про отримання достатньої інформації про порядок отримання послуг в підрозділах ДМС України. Порівняно з минулими роками, частка респондентів, які отримали достатню інформацію про наші послуги зменшилась на 7%. При цьому, найпоширенішим джерелом отримання інформації називають консультацію співробітника ДМС.

Майже 95% респондентів зазначили, що не стикалися з некоректними діями співробітників ДМС у процесі отримання адміністративних послуг. 91% – оцінили культуру мови працівників ДМС як відмінну або добру.

Загалом понад 90% респондентів вказали, що у І півріччі 2022 року підрозділи ДМС дотримувалися строків виконання послуг, про які було повідомлено під час приймання документів. Однак у період з 24.02.2022 по 30.06.2022 рівень повідомлень про дотримання строків виконання послуг був значно нижчим та становив 75,2%, оскільки в умовах воєнного стану мали місце певні проблеми з виготовленням та доставкою документів до працюючих територіальних органів та підрозділів ДМС.

Щиро дякуємо всім учасникам «Громадського опитування» за залишені відгуки! З вашою допомогою ми розуміємо реальну динаміку розвитку нашої служби та можемо ставати кращими.

Державна міграційна служба України – прозорі дії, швидкий результат!