Розпочато прийом документів для оформлення посвідок на тимчасове проживання у двох ЦНАП міста Києва

Розпочато прийом документів для оформлення посвідок на тимчасове проживання у двох ЦНАП міста Києва

Розпочато прийом документів для оформлення посвідок на тимчасове проживання у двох ЦНАП міста Києва

Налагоджена співпраця Міграційної служби з Центрами надання адміністративних послуг дає свої результати – прийом документів іноземців для оформлення біометричних посвідок на тимчасове проживання в Україні розпочали два ЦНАП у  місті Києві, які розташовані за адресами: вул. Дніпровська набережна, 19-б та вул. Михайла Омеляновича-Павленка, 15.

При оформленні посвідок для іноземців Міграційна служба і адміністратори Центрів надання адміністративних послуг співпрацюють у форматі «фронт-бекофіс». Це означає, що у ЦНАП іноземці можуть подати заяву на оформлення посвідки на тимчасове проживання та згодом отримати готовий документ, а усі необхідні перевірки здійснюватиме, як і раніше, Міграційна служба. Також після отримання посвідки іноземці відразу зможуть зареєструвати у ЦНАП своє місце проживання.

Важливо, що за сприяння ДМС адміністратори вказаних ЦНАП пройшли належне навчання та ознайомилися із процедурою оформлення біометричних посвідок на тимчасове проживання у відповідності з вимогами законодавства.

Нагадаємо, що іноземці, які проживають у Києві та Київській області, також можуть оформити біометричні посвідки на тимчасове та постійне проживання в Україні у одному з трьох підрозділів Міграційної служби або у одному з чотирьох «Паспортних сервісів».

У подальшому кількість ЦНАП, які оформлятимуть біометричні документи для іноземців, планується збільшити, причому не лише у Києві, а й у інших областях України.