УВАГА! ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ В ПІДРОЗДІЛАХ ДМС НЕ НАДАЮТЬСЯ!

Нарада з керівниками територіальних підрозділів з питань якості надання адміністративних послуг

Нарада з керівниками територіальних підрозділів з питань якості надання адміністративних послуг

Нарада з керівниками територіальних підрозділів з питань якості надання адміністративних послуг

Під керівництвом начальника Управління ДМС у Житомирській області Анатолія Федорчука, 18 січня 2024 року відбулася чергова нарада з керівниками територіальних підрозділів.

Під час зустрічі були обговорені питання удосконалення здійснення службової діяльності, неухильному дотриманні виконавської дисципліни, якісному наданні адміністративних послуг.

Окрему увагу приділено аналізу відгуків щодо оцінки службової діяльності підрозділів УДМС засобами електронного сервісу «Громадське опитування щодо якості послуг, які надаються ДМС» з нового 2024 року.

Зазначимо, що упродовж 2023 року з використанням електронного сервісу надійшло 1822 повідомлення, в яких громадяни оцінили якість надання адміністративних послуг структурними підрозділами УДМС у Житомирській області. Позитивні відгуки становлять 97,7 %.

Управлінням систематично здійснюється реагування на критичні зауваження відвідувачів, детальний аналіз відгуків, коментарів з побажаннями та рекомендації громадян для покращення роботи.

Нагадаємо, що для оцінки якості надання адміністративних послуг підрозділами міграційної служби Житомирської області, відвідувачі можуть скористатися електронним сервісом на нашому сайті або QR-кодом,  розміщеним на інформаційних стендах в Управлінні та територіальних підрозділах УДМС.

Для нас важлива Ваша думка! Дякуємо за співпрацю!

Управління ДМС у Житомирській області