За результатами «Громадського опитування», буковинці задоволені роботою міграційної служби на 99%

Важливим індикатором ефективності кожного територіального органу міграційної служби та дієвим каналом комунікації з отримувачами адміністративних послуг є такий зручний інструмент, як електронний сервіс «Громадське опитування щодо якості надання адміністративних послуг ДМС», розташований на сайті ДМС України за посиланням.
Залишити такий відгук дуже просто, адже у кожному територіальному підрозділі УДМС у Чернівецькій області, а також – біля структурних підрозділів Управління, що надають адміністративні послуги, розміщені QR–коди, за допомогою яких громадяни можуть увійти на сервіс та оцінити рівень обслуговування та якість роботи міграційників.
За результатами роботи УДМС у Чернівецькій області у першому кварталі поточного року зареєстровано 358 повідомлень, з них 38 анонімних та 14 – щодо роботи телефонної «Гарячої лінії». З оцінкою «відмінно» надійшов 351 відгук, з оцінкою «добре» – 3, з оцінкою «задовільно» – 4.
За результатами опрацювання залишених повідомлень, рівень задоволення населення якістю адміністративних послуг УДМС склав 98.9%. Відсоток задоволеності громадян якістю роботи «Гарячої лінії» УДМС та обслуговування операторами за І квартал 2024 року склав 100%.
Управління ДМС у Чернівецькій області